24/12/2016

MERRY CHRISTMAS

Mam nadzieję, że nie spędzacie świąt przed komputerem, jeśli jednak wpadliście tu na chwilkę, chciałam życzyć Wam wszystkim spokojnych, wesołych, ciepłych, najedzonych świąt. Mnóstwa radości, prezentów pod choinką, smacznej Wigilii a przede wszystkim spokoju, radości, wyluzowania, odpoczęcia, bo baterie – niestety – same się nie naładują, na pozostałą część roku! 
Trzymajcie się cieplutko! 

(Obiecuję poprawę, podsumowanie roku, choć może wpadnę na jakiś niestandardowy pomysł, ukaże się na dniach;)) 


4 comments:

  1. Zatem czekam na kolejne notki a tymczasem...wesołych świąt!:) Wypoczywaj tam w spokoju i cieple:)

    ReplyDelete
  2. Nie, nie spędzałam świąt prze komputerem, a gdy wczoraj wieczorem miałam zamiar to... wyłączyli mi prąd. :D

    ReplyDelete
  3. Spóźnionych wesołych świąt ;)

    ReplyDelete